Tankar mitt i natten.

Har suttit i ett antal timmar nu och pluggat. Accounting. Jag och roomien tar provet samtidigt imorgon bitti. Ett slutprov ar redan avklarat, 3 aterstar.

3 ynka dagar. 3 att lagga till dom 126 dagar som har gatt sedan jag lamnade Sverige och er alla dar hemma. Trots att det fortfarande ar sa mycket kvar att gora i form av skolarbete ar det en enorm sporre att veta att bara jag tar mig igenom den har sista biten pa ett bra satt, far jag aka hem och se alla man saknat sa mycket igen!

image83

Att se fram emot varen har i Connecticut framkallar blandade kanslor. A ena sidan ska det bli kul att komma tillbaka hit, forhoppningsvis flytta till ett nytt lite roligare hus, trana och spela lite mindre (mer tid till div utflykter!). A andra sidan ar det jakligt trist att manga av de jag kommit nara inte kommer tillbaka till varen. Man skapar ett valdigt speciellt forhallande till manniskor man ser och umgas med varje dag, och nar de sedan helt plotsligt rycks ur ens liv kanns det bara tomt.


...musik som speglat min tid har pa nagot satt...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0