New York, tionde oktober.

3 nya inlagg pa en och samma gang, missa inte alla bilder jag har lagt in under dagen!



Sprang som en IDIOT till tagstationen i lordags. Klockan 12.12 borjade jag inse att min skjuts inte skulle dyka upp, vilket gjorde att jag borjade pinna ivag mot tagstationen i allra hogsta fart. 12.18 skulle taget avga, men mot alla odds klarade jag strackan som brukar ta 15 minuter i rask gangtakt pa under 6 minuter. Svettig som fa satte jag mig pa taget in mot Manhattan dar Pappa och Asa huserade hela forra veckan.

Bildserien lases fran vanster till hoger, uppifran och ned! Hall pekaren over bilderna for att se en kort beskrivning!

i blickfanget pa tagstationentidsfordrivsuttit mig till rattapa sparet utanfor bridgeport
gott gung i oratbig bricks of bronxamerikansk arkitekturkorsar hudson river...
...for att landa pa manhattanforsta stopp harlem.mind the gapoch ut kliver man i GCT
Grand Central Terminalbrum brum. lotten kostar $1,000Har var man inte ensam att knappa kort!Ut i det stora applet...
...och ner i tunnelbanan.Line 6 going downtownFull rulle ute i det fria.NYFD
Dar borta ar de ju!Asa scoutar krimskrams5 hundar i NY? Ja, varfor inte!Turisterna
Son och far borjar bli trotta.Tidens torg.Har nanstans far man nacksparr!En valbehovlig paus pa hotellet innan middagen.

Tack igen for att ni kom! Betyder allt att fa koppla bort skolan och allt annat i vardagslunken for en stund :-)

Kommentarer
Postat av: Linda

Underbart! Tack för att du tog dig an reportageuppgiften baby bro ;)



Saknar dig, som alltid.



Hörs - och syns (!) snart!!! Puss.

2008-10-15 @ 08:23:58
URL: http://redhot.blogg.se/
Postat av: Linda

Underbart! Tack för att du tog dig an reportageuppgiften baby bro ;)



Saknar dig, som alltid.



Hörs - och syns (!) snart!!! Puss.

2008-10-15 @ 08:24:14
URL: http://redhot.blogg.se/
Postat av: Anna

2008-10-15 @ 08:54:01
Postat av: Anna

Hej brorsan!



Om du saknar skogsutflykter och ödlor så kan jag lugnt påstå att jag saknar storstadsliv, hotell och middagar på fina restauranger - och dig... :)



Trevligt förstår jag att pappa och Åsa hälsade på. Jag önskar att jag och Linda också kunde fara över till dig, det skulle vara helt otroligt kul!!!



Sköt om dig, saknar dig!



Puss och kram

2008-10-15 @ 08:56:03
URL: http://annahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0