Tillbaka.

Jahapp da sitter man har igen da. Har varit skapligt skont att vara hemma i en manad och leva livet pa svenska sa att saga. Sitter har nu i mitt tomma men prydliga rum och forsoker intala mig sjalv att 9e maj snart ar har och man far resa hem igen. Ett folktomt, kallt och gratt Bridgeport kanns inte alls inspirerande just nu.

Resan over gick bra, men det borjar kannas att man har varit vaken ett tag. Klockan slog precis 11 pa kvallen lokal tid, vilket betyder 5 pa morgonen back home. Mamma, du laser val det har pa jobbet om nagon timme! :-)

Jag hade kanontur pa flighten och fick sitta ensam vid en nodutgang, med andra ord obegransat benutrymme! Jag sov nog en blund pa kanske 10 minuter, men resten av resan gick at till att lasa Stieg Larssons forsta bok som pappa tipsade mig om pa Arlanda. 150 sidor pa ett par timmar - det ar lovande kan jag saga!

Lyckades komma over ett par grymma skinndojor i Hugo Boss-butiken pa Arlanda. Later kanske inte som varldens billigaste affar men pa nat vis lyckades jag fa ett par skor som kostade 1500kr for halva priset eftersom jag som bosatt i USA kunde lyfta moms och fick rabatt. Kande mig som en liten Carl Bildt nar jag i samtal med snubben som  salde skorna lyckades fa in bade "forbryllande" och "kassera" i samma mening. Haha...

Ska ge mig pa packningen omgaende. Skriv en rad!

Henrik

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha! Härligt jobbat med skoköpet! Told you att du skulle fixa något snyggt ju.

Här är allt bra - men det känns fruktansvärt ensam utan dig. Knallat runt och myser i lägenheten som verkligen känns som ett hem redan, men du är allt saknad min fina fina bror.

Du är fan grym bro. 9 maj är snart här och då står vi där på Arlanda igen och gråter stora krokodiltårar. Nu ska jag iväg till Texttanken och snacka lite jobb. Puss puss puss!

2008-01-14 @ 10:02:44
URL: http://redhot.blogg.se
Postat av: Jennifer

Hahaha, att du bara lyckades :) hoppas att du har de jättebra där bort..Jag får väl lov att säga att du ska va glad att det inte är 4 år du ska vara där som jag..själv är jag fast här nere i lilla Kalmar i minst 4 år till...men men de har jag ju valt själv också :P vi hörs..Puss!

2008-01-21 @ 19:47:52
URL: http://fantasticismylife.blogg.se
Postat av: linda

Uppdatering damn it :)

Släng upp något nytt!
Du måste väl åtminstone
ha några nya pics? Pyss

2008-02-08 @ 10:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0