En sondag kvall...

Lite ruggigt i Bridgeport idag. Jeansen akte pa, likasa hoodien.
Hade mycket oflyt i vara matcher den har veckan, 2 stycken 3-2-forluster mot Bentley College och East Stroudsburg University efter valdigt mycket oturliga ingripanden. Vi har daremot spelat upp oss och nar vi nu gar in och ska gora 3 raka hemmamatcher (de forsta i ar!) ar det med flaggan i topp.

Annars sitter jag och filar pa sista biten pa en engelskauppsats som ska in imorrn. "Culture clashes" ar amnet, nagot jag har upplevt en hel del den senaste tiden. Blir nog bra...

Har kommer en liten trist bildserie, hall till godo!

image53
image54
image55
image56
image57

Gonatt!


Kommentarer
Postat av: Linda

Gooos. Du är söt.
Jag är Katrineholm till torsdag.
Lite av en håla faktiskt. Well,
love you. Puss.

2007-09-17 @ 16:12:50
Postat av: Äiskä

Hello! You look like a moviestar!
Ja lippu korkealla........aina...hyvä!
Pusi, pusi..

2007-09-17 @ 20:36:21
Postat av: malin

ha ha, snacka om tidsfördriv att ta en massa bilder i hoodien. jag följer dig fortfarande noga brossan! =)
malin

2007-09-19 @ 13:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0