20 oktober

Jo, klockan har slagit over. Tjugonde oktober.
Mindre an 2 manader kvar tills jag kommer hem! 

Hemma borjar ni formodligen vakna upp snart, ga till jobb och skola. Kanske till och med fundera pa vad man ska gora i framtiden?

Om inte annat sa har min korta vistelse har i staterna gett mig lite perspektiv och en annan synvinkel pa tillvaron. Av en slump hittade jag in pa sajten bliflygledare.nu (flashback!), laste lite om utbildningen och sag vilka mojligheter den ger. Nar jag sedan sag att jag redan uppfyllde alla antagningskrav (tack David Zuppin :]) bestamde jag mig for att skicka in en ansokan, via mamma hemma i Svedala.

En dag senare:

Hej Henrik,


Vi har godkänt din ansökan till flygledarutbildningen.

Kontakta mig när du är tillbaka i Sverige igen, så bokar vi en test-tid.


Med vänliga hälsningar
LFV

Ser verkligen fram emot att aka till arlanda och testa! Nu vill jag inte fa upp forhoppningarna alltfor mycket, testerna ska enligt utsago vara tuffa. Men trots allt, lyckas man ta sig in pa utbildningen och graduera ar det garanterat jobb pa LFV!


Kommentarer
Postat av: Lintha

Henke! Ringde dig fleeera gånger igår från äiti.
Vill så gärna prata med dig. Stort grattis till
antagandet till tester! :) Du är grym. Told you!

Vet att det är mycket att tänka över nu, men
försök att verkligen gå till djupet och känna
efter vad DU vill just NU. Då kan det inte bli
fel.

Älskar dig massor.

Puss

2007-10-20 @ 09:01:21
URL: http://redhot.blogg.se
Postat av: Carl

Cool dude.

2007-10-20 @ 14:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0