Sno i Bridgeport!

Kunde knappt tro det, men nar jag vaknade i morse lag det ett tunnt vitt lager med sno over campus. Det ar tydligen inte ofta det kommer sno sa har tidigt i de har trakterna.

Idag ar det exakt 2 veckor tills jag ar hemma i Sverige igen. Ska bli grymt kul att se alla som jag har saknat!

For ovrigt ar jag sjukt uppslukad i plugg just nu. Igar tog jag en kvall off och njot av nagra ol i gott sallskap :)
Annars har jag ett stort engelskaarbete om Olof Palme som ska in imorgon, och sen lar jag borja studera infor mina finals som alla ager rum i sista veckan. Lite ovant system for mig, vet inte riktigt hur det funkar att plugga for 4 stora prov som ager rum i stort sett pa samma gang.

Nu ska jag ut och gora anglar. Ha det mina vanner.

Henke (pa bilden i Boston dar jag spendarade Thanksgiving-helgen!)

image82


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0