God morgon Sverige!

Klockan ar bara 6, men anda sitter jag har helt yrvaken. Egentligen borde jag var i full fard med att gora mig iordning for dagens morgontraning, men jag fick alldeles nyss ett telefonsamtal.

"Check out the window, it's a snow day!"
Happ, det har kommit 5 cm sno. Det racker visst! Nu aterstar det bara att se om det blir nagra lektioner idag :)



Jag och Milos har flyttat ut ifran vart gamla rum i slitna Bodine Hall och vi bor nu i Seeley Hall som ar bra mycket fraschare och dessutom bor majoriteten av alla idrottare har vilket gor det extra kul.

Har ar en liten video fran rummet!



Annars da....

- Kakat kottbullar (med mos...) pa IKEA New Haven!

image99

- Hangt med lite svenskar...

image100

image101

- Hangt med lite basketspelare...

image102

Kommentarer
Postat av: Syster och Äiti

Ååh! Vi satt precis här och beklagade oss
över en kopp te - Ska han aldrig skriva på
sin blogg igen?! Och så vips sker en uppdatering.

Underbart. Du ser ut att ha det bra! :)
Fast - det ska vara potatis till köttbullarna,
inte mos! Puss puss från oss.

2008-02-13 @ 17:17:37
Postat av: Henke J

Kikar in, lite av en slump....10 år sen jag själv var där och lirade fotboll!

Kör hårt!

Henke J.

2008-02-17 @ 20:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0