Back from N.H.

Kom hem sent igar kvall ifran New Hampshire. 4 timmars bilresa enkel tur bort fran bebyggelsen till Franklin Pierce University dar vi skulle spela 2 matcher i Labor Day Classic. Olyckligtvis hade jag oturen att bli skadad det sista som hande pa traningen dagen innan vi akte. Jag hoppade upp i en nickduell, tappade balansen i luften och kom ner med all vikt pa vanster hal. Gjorde extremt ont i borjan och jag blev uppskickad direkt till universitetssjukan som ligger precis bredvid planen. Fick rontga halen efter att ha fyllt i papper i 3 timmar. Lyckligtvis fick jag ta emot ett bra besked igar - ingen fraktur pa halbenet. Tyvarr holl halen mig borta fran matcherna pa bade torsdag och lordag. Vi lyckades iallafall vinna mot Nyack med 5-1 och spelade sedan 0-0 mot Caldwell.
New Hampshire var fint o gront, skolan lag precis vid en sjo och de hade likadan konstgrasplan som vi har. Daremot var det laaaangt till narmaste stad, finns kanske inte sa mycket att gora dar ute.

image27
Bodde pa hotell i Gardner, MA och tog oss med bil till planen i NH. Skona sangar jamfort med skolans!

image29
Dumma, dumma hal =(

image32
Men lika glad ar jag for det men gladast ar nog raven



Om nagon vill veta sa ar min vanliga postadress nu:
80 University Avenue
Room 464
Bridgeport, CT 06604
USA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0