UB 1 - MCC 0

Det blev annu en vinst mot Manchester CC. Jag fick spela fran start och det gick helt ok. Jag lyckades dock vricka foten efter 65-70 minuter sa jag klev av for omplastring. Jag tror inte vi slappte till ett enda skott under hela perioden jag var inne pa planen. I klara malchanser var det sakert 25-0, men vi drabbades av VIK-syndromet och kunde inte nata. Har varit inne hos vara sjukgymnaster idag med vristen, och ska tillbaka igen lite senare. Ratt haftigt att kunna ga ner och fa massage och omvardnad sa fort man har nagra krampor!

Lugn traningsvecka nu framfor oss innan tavlingsmatcherna drar igang pa fredag, sa forsta prio ar att bli hel i foten.

Akte till Wal-mart igar med Milos och Blaise for att fylla pa med vatten, frukost och annat som gar at. Jobbigt utan bil! Far se om man kan hitta ngt billigt alternativ... Vi har ocksa fixat en beg TV for 30 dollar :D Far se om vi far igang den!

PS Vi tog bilderna till websiten i fredags, sa dom lar vara uppe inom kort!
http://purpleknights.bridgeport.edu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0