Bilder ar alltid kul!

image16
Bogdan Bracea, en skon snubbe fran Rumanien!

image17
Nere i sjukstugan dar jag spenderat de senaste dagarna for att bli battre i foten. Paulo (hoger) och Bogdan.

image18
Min knappa serb till rumskompis.

image19
Milos och jag pa vag till the Marina, matsalen.


Imorgon bar det av till New York City! Ska bli kul att antligen fa se det stallet. Aker med nagra av svenskarna har pa campus, sa det ska bli skoj... Mer bilder efter det! Annars tog jag det lugnt pa dagens traning och korde lite rehab med foten istallet. Kanns battre redan, sa hoppas allt ordnar sig tills premiaren pa fredag.


Kommentarer
Postat av: Linda

Brossan! Sjukt kul att se vad du
pysslar med :) Hörde att NY city
resan blev inställd - men kanske
ni kan åka till helgen istället?
Är hemma en sväng nu - återvänder
till Strängäs imorgon för att plåta
ett gäng nionde klassare. Aight.
Nästa vecka väntar Motala, Linköping
och veckan därpå Katrineholm. Snart
är jag riktigt berest häromkring mellan-
Sverige :)
Saknar dig gubben. Får du mina SMS, btw?
Puss puss puss puss.
Se min blogg förresten - testplåtade porträtt
i helgen. Kanske du känner igen ett nylle eller
två? :)

2007-08-22 @ 18:37:54
URL: http://redhot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0